Porovnání půjček online hodně napoví, najděte si za pár vteřin tu nejzajímavější

Půjčit si dva tisíce korun do výplaty. Půjčit si deset tisíc korun na novou ledničku. Půjčit si padesát tisíc na ojeté auto, kterým budete jezdit každý den do práce. Tyto žádosti mají jedno společné, jejich autoři chtějí co nejmenší úroky a co největší paletu doplňkových služeb. Prostě to, aby půjčka byla velmi výhodná, dostupná a vyplacená, pokud možno ihned.

Půjčka není jen o úroku, sledujte raději více údajů

Výhodné půjčky jsou dostupné širokým vrstvám, stačí si jen požádat. Ale pozor – nabídek je na trhu několik desítek, a ne všechny jsou tak skvělé, jak se zdají na první pohled být. Musíte porovnat více parametrů, mezi ně samozřejmě nepatří jen úroková sazba, ale i možnosti kolem prodloužení splátkového kalendáře. Taková věc se může přihodit každému, najednou není na splácení půjčky dost peněz a potřebovali byste alespoň týdenní odklad. Někteří poskytovatelé to řeší sankční pokutou, jiní se zase ochotně dohodnou. Záleží na tom, na kterého narazíte – a prověřte si vše radši předem.

Jasnou otázkou je také to, zda bankovní půjčky či nebankovní. Možností je totiž dostatek v obou ohledech, záleží tedy jen na vás, na kterou stranu se vlastně přikloníte. Co vše byste tedy měli zvažovat? Jaké ukazatele jsou hodně důležité a napoví o poskytovateli a celé nabídce opravdu vše?

  • Úroková sazba a RPSN. Hlavně druhý z ukazatelů jasně prověří celou nabídku za pár sekund.
  • Sankce za nedodržení splátek. Dá se dohodnout? Nebo spíše zaplatíte dost tučnou pokutu?
  • Je možná změna výše měsíčních splátek? Snížit je a rozložit do delšího časového období.
  • A co pojištění schopnosti splácet? Pro klid duše to navýšení úrokové sazby raději podstupte!
  • Prověřte si minulost poskytovatele. Má dobré reference, nebo si jej lidé moc nechválí?

Poradit v oblasti půjček, to není rozhodně nic složitého! Zeptejte se nás, rádi pomůžeme se vším kolem výběru vhodného úvěru. Nebankovní půjčka například přináší desítky možností, trh je doslova prosycen nabídkami – a vyznat se v nich je někdy těžké. Nezávazná rada proto určitě přijde více než vhod! V mnoha případech se klienti řídí pouze reklamními slogany, což byste určitě dělat neměli!

Comments are closed.